Ervaringen van een jarige Natascha en `Tarzan` - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu Ervaringen van een jarige Natascha en `Tarzan` - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Ervaringen van een jarige Natascha en `Tarzan`

Door: Natascha & Gerhard

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

16 Oktober 2004 | Brazilië, Brasilia

He he......we hebben de jungle overleefd!!!

Allereerste willen wij iedereen bedanken voor de gelukwensen t.b.v. de verjaardag van Natascha vandaag.

Sorry overigens voor de spelfouten en de grammaticale fouten maar wij typen tegen de klok in.......

We zijn dik twee dagen midden in de Amazone geweest. Vanaf de haven in Manaus zijn we met een lokaal bootje tot diep in de Amazone gevaren over de rivier de Ponte Negro. Een immens grote rivier waarbij je de overkant amper kan zien. Op het breedste punt is hij wel 13 km breed. Op het stuk waar wij gevaren hebben 7 km. Op deze rivier komt ook een andere rivier uit `naam is niet uit te spreken, alleen na 20 coctails` deze rivier heeft een andere kleur water, het grappige is dat door de zuurte graad de twee soorten water niet kunnen mengen.

Aan boord van het lokale bootje wordt ons duidelijk bij wie wij in de groep zitten....ja ja onze over over over over groot familie uit Zuid-Afria. Nu is het oppassen wat wij zeggen want ze verstaan alles. We worden direct al neefje en nichtje genoemd dus dat zit goed.

Aangekomen bij een lokaal haventje worden we overgeheveld in een kleine kano omdat het laag water is en zo kunnen we nog dieper de jungle in het is ondertussen pikkie donker. Nog een dik half uur per gemotoriseerde kano en wij zijn gearriveerd in Amazone Village. Een onvoorstelbaar mooi en romantisch oord midden in de jungle waar de papagaaien nog uit je hand eten, en waar de toekans op je schouder komen zitten en de aapjes onbekommerd ziet slingeren. Hiervan hele mooie foto´s gemaakt.

´S nachts direct een tracking gemaakt met de kano op alligator - kaaimannen jacht. Een mega ervaring. En wie heeft er eentje in zijn handen gehad. Jazekers Gerhard. foto volgt snel. Doodeng maar weer een ervaring rijker.

Volgende dag tracking gemaakt door de jungle met lokals. Drinken vanuit planten. Vogelspinnen gezien. Medicijnen geproefd etc.

Er volgen nog meer verhalen van piranha´s vissen wat voor gerhard ook een unieke ervaring is geworden................. wordt vervolgd.

We gaan nu Natas de verjaardag vieren in een TAM air vliegtuig met 5 tussenstops.

Nou Adios Tudo Beim op naar Hilda in Fortaleza.

Ciao,

Natascha en Gerhard.

• 16 Oktober 2004 - 21:28

Janny:

Geweldig dat jullie een lekkere vakantie hebben.Dit kan niemand meer afnemen.
    Natas heb je onze E mail nog ontvangen op jouw naam.Ik moest je ook feliciteren van Yvonne.Ben je al verwend?
    Roy en Claudia gaan volgende week drie dagen naar Drenten toe.O en jullie moesten ook nog de groeten van Joke hebben.
    Nou jongensheb nog een fijne verjaardag.
    Groetjes en een dikke knuffel van ons.Adios Tudo Beim.

• 17 Oktober 2004 - 07:59

Frank:

HOi Natas, gefeliciteerd met je verjaardag. Het is moeilijk te geloven dat jij ouder wordt, want je ziet er steeds jonger uit, maar dat zal wel door die dynamische vriend van jou komen, want die wil ook maar niet oud worden. Veel plezier

• 17 Oktober 2004 - 10:11

Roy En Claudia:

Supermooie vakantie zo te lezen, niet voor te stellen dat de mensen daar zo leven.We zijn zeer benieuwd naar de fotoos !! Nou de groetjes van ons.
    P.S. Ger past je tijgervelletje een beetje??

• 18 Oktober 2004 - 07:24

Cobie:

Geweldig al die belevenissen. We zijn ook heel benieuwd naar de ontmoeting met Hilda en hoe jullie ervaringen daar zijn. Zet het maar snel op de web-site! We wachten af !

• 18 Oktober 2004 - 13:14

Sonja:

blijft goed klinken hè... zucht

• 18 Oktober 2004 - 13:30

Vader In Herfstig Alkmaar:

Via Hilda hoorden wij, dat jullie elkaar ontmoet hebben op het strand van Fortaleza. trekken jullie het nog een beetje na al die indrukken? We zijn erg benieuwd naar het vervolgverslag.
    Overigens, kunnen jullie niet wat kleren kopen voor het arme meisje Samba hierboven.Zij schijnt al weken niets te hebben om aan te trekken.
    Verder is alles prima in Alkmaar (behalve het Hollandse herfstweer). Als jullie terugkomen in Amsterdam dan is dat in de drukte van de terugkerende herfstvakantiegangers. Voorlopig zou ik nog maar genieten in F. Veel plezier en pas goed op elkaar.

• 18 Oktober 2004 - 18:31

Ed En Linda:

Hallo lieverds daar in warm Brazil,

Alles goed met jullie?? Ik hoop dat je een beetje een fijne verjaardag hebt gehad Natas, daar in de bushbush. Als jullie weer thuis zijn vieren we het toch nog wel he?? (Anders moet ik het kadootje zelf maar houden) Met ons gaat alles goed, in tegenstelling tot jullie vakantiepeople, moeten wij heel hard werken. Nou ja, tot horens maar weer en een dikke knuffel van Ed en Lin, en een poot van onze Sam!

• 18 Oktober 2004 - 20:39

Steph & Robert:

Het lijkt wel met de dag leuker te worden bij jullie....... Klinkt helemaal niet jaloers gelukkig :) Nu ff lekker bakken op het strand van Fortaleza en lekker snowboarden in de duinen. Pas op dat je niet te hard valt Natas!

Hele fijne week nog en natuurlijk een dikke verjaardagszoen voor Jane!

• 18 Oktober 2004 - 21:27

Han:

Ik heb het hotel niet kunnen bellen wel kreeg ik een mevrouw die ik niet kon verstaan op een bandje,ik heb aan Gerhard zijn vader het kamernummer 492 doorgegeven.