EINDELIJK daar zijn we dan!!!!!! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu EINDELIJK daar zijn we dan!!!!!! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

EINDELIJK daar zijn we dan!!!!!!

Door: Gerhard

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

28 November 2006 | Tanzania, Arusha

Hallo iedereen,

Eindelijk kunnen we gebruik maken van de internetdiensten in Tanzania. Dit is toch niet zo eenvoudig als wij dachten. Het gaat goed met ons!! We hebben ontzettend veel dingen mee gemaakt afgelopen dagen. Het bevalt ons prima hier. We zijn van Nairobi (Kenia) naar Tanzania gereis met de bus. Ongelooflijk wat moesten wij hier acclimatiseren. Heel bizar om te zien hoe je hier als blanke wordt aangekeken. De hele stad loopt uit. Maar de mensen zijn fantastisch ondanks de schrijnende armoede. Dit is echt werkelijk op iedere straathoek te zien. Heel veel ellende hier in Afrika. Maar ook heel veel mooie dingen. We hebben afgelopen dagen heel primitief gekampeerd zonder sanitaire voorzieningen en midden in de natuur reservaten. 's nachts geen etenswaren, schoenen (vanwege de zweetlucht etc.) in de tent....want hier komen wilde dieren op af. We hebben ontzettende veel dieren van heeeeeel dichtbij gezien; olifanten, zebra's giraffen, luipaarden, leeuwen etc. Je kunt het zo gek niet bedenken. Het landschap en de natuur zij hier overweldigend. We hebben heel veel mensen in de groep die de hele wereld al gezien hebben maar die van de ene verbazing in de adere vallen.....Het schijnt mooier te zijn dan Zuid-Afrika.

Het gaat dus goed met ons. We zitten nu even in een hotel in Arusha. Morgen vertrekken we naar Moshi (Kilimanjaro), waar we weer hopen te internetten.

Tot snel.

Liefs,

Natascha & Gerhard.

• 28 November 2006 - 17:27

Bert En Atie:

Hallo Gerhard en Natascha,

Fijn dat het goed met jullie gaat. Zo te horen moeten wij die landen ook bezoeken.
    Geniet ervan. Tot horens.
    De Vissertjes

• 28 November 2006 - 17:36

Michiel:

Top dat jullie je zo vermaken en verwonderen. Nou Natas zo te horen vliegen de geheugen kaatjes vol van je nieuwe fototoestel. Ben erg benieuwd naar de resultaten en alle verhalen er om heen. Genieten jullie er nog maar even van. Gr. Michiel

• 28 November 2006 - 17:53

Pat En Floor:

Hallo!

Fijn dat jullie je zo vermaken. Wij zijn erg benieuwd naar alle foto's!!
    Geniet er nog van en we hopen jullie gauw weer te zien!!

Veel liefs Pat en Floor

• 28 November 2006 - 21:03

Christiaan:

Heey Gerhard en Natascha!!!

Wat leuk om te horen dat jullie zo genieten! Nog bedankt voor jullie superleuke verjaardagskaart!! echt gaaf. Nou volgens mij gaat t daar wel goedkomen in Tanzania, maak leuke foto's en ik lees jullie belevingen hier uiteraard. Groetjes, Christiaan

• 28 November 2006 - 22:34

Marius:

Hey Ger en Natasch

Mooi dat alles goed is daar! leuk om te lezen:)
    Hier is alles goed,jammer dat ik julile niet meer zoveel zie, anywho veel plezier nog en groetjes aan elke neger die je tegenkomt!

ook groetjes van pappa en mamma!
    x

• 29 November 2006 - 07:49

Roon & Majo:

Heel veel plezier, en maak maar genoeg foto's!
    Groetjes Roon en Majo

ps. ik houd van souvenirs. ;)

• 29 November 2006 - 10:16

Auke:

Leuk!

Doe ze de groeten daar.

Groeten uit Driebergen

• 29 November 2006 - 13:27

Hilda:

DAg lieve bleek scheetjes,
    wat maken jullie toch weer veel mee!! Ik kan mij die verbazing vorostellen dat je telkens wordt aangekeken door die grote bruine ogen!! Veel plezier en leuk alles te lezen!! Ben benieuwd naar de foto's!

XX hil