17 November vertrek naar Tanzania & Zanzibar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu 17 November vertrek naar Tanzania & Zanzibar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

17 November vertrek naar Tanzania & Zanzibar

Door: Gerhard

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

17 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

17 November as. zullen wij vertrekken voor een 23 daagse rondreis door het zonnige Tanzania en Zanzibar. Wij houden jullie via deze site uiteraard weer op de hoogte.

Groeten,

Natascha & Gerhard.

• 18 Oktober 2006 - 14:53

Janneke:

jeetje jongens wat leuk!!! lijkt me erg mooi daar. Ben erg benieuwd naar jullie verhalen. liefs janneke

• 19 Oktober 2006 - 20:05

Michiel En Rene:

Dus toch een adoptiekindje! Leuk hoor :)
    Spreken we voor jullie vertrek nog eens af?
    Groet
    Michiel en Rene!

• 22 Oktober 2006 - 10:49

Linda, Ed En Sander:

Leuk leuk leuk! Veel plezier, en neem maar een souvenirtje mee ;)

• 17 November 2006 - 07:41

Manuela&Stephan:

De hele week al geprobeerd jullie te bellen! dan maar via de site; een goede reis en een hele fijne vakantie.

• 19 November 2006 - 02:19

Pap En Mam:

Hoe voelen jullie je met jullie blanke blonde uitstraling tussen de donker gekleurde bevolking? Een beetje een uitzondering?
    Sinterklaas is inmiddels in Alkmaar aangekomen. Dat missen jullie helemaal.
    Denk een beetje om de grote vijf!! Ze zijn allemaal gevaarlijk en kunnen allemaal hard lopen. W
    e zijn benieuwd naar jullie belevenissen.
    Laat als het kan iets van jullie horen!! Veel plezier en goede reis verder en groeten uit Alkmaar!
    p.s. Gerhard, ik ben helemaal niet verbaasd, dat er in Nairobi zoveel negers rondlopen. Dat hoort zo!

• 23 November 2006 - 10:31

Theo:

Hoi Natas en Ger, als het goed is zijn jullie inmiddels aangekomen? Goede reis gehad en wat zijn de eerste indrukken? ( Ik ben jeloers op jullie !! ) Ontzettend veel plezier toegewenst en ik hoor graag. Groetjes !!!