Tarzan & Jane (alias Gerhard & Natascha) - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu Tarzan & Jane (alias Gerhard & Natascha) - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Tarzan & Jane (alias Gerhard & Natascha)

Door: Natascha & Gerhard

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

13 Oktober 2004 | Brazilië, Brasilia

.............zo daar zijn we weer! Maar nu vanuit Manaus in het noorden van Brazilie. Een verkeerd gebouwde stad in het midden van de Amazone. Het is hier bloedje maar dan ook bloedje heet. Het zweet druipt van je lichaam af wanneer je boe of bah zegt.
Maar we hebben weer een aantal dingen beleefd;

Gisteravond zaten we te eten in ons hotel in Foz do Iguacu. Tijdens het eten viel opeens de stroom uit. Pik donker en een noodweer dat er los barste! Ongelooflijk. Goed voor de watervallen maar niet voor het hotel. Het dak van het hotel begaf het en de hele hal stroomde vol met water. Gelukkig bleef ons bedje droog! Vanochtend zijn wij vanuit Foz do Iguacu vertrokken naar Sao Paulo en vanuit Sao Paulo zijn we naar Manaus gevlogen. We zaten in het vliegtuig en kwamen tot de ontdekking dat de stoelen dubbel geboekt waren. Dus werden wij Business Class neergezet. Niet ala KLM maar op zijn Zuid-Amerikaans, zodat je echt als een heer en dame behandeld wordt. Dit was dan ook met recht het beste vluchtje tot nu toe. We zaten tussen de drugbaronnetjes en japanners in. Een leuke ervaring.

Nu zitten wij in een super de luxe hotel met veel te veel kamers voor 1 nacht. Morgen gaan wij met een kano de jungle in richting onze volgende bestemming Amazone Village.

Wij gaan nog even genieten van de zon en de warmte!

Tudo Beim!

Ciao,

Natascha en Gerhard.

• 13 Oktober 2004 - 20:18

Frank En Mario:

Typisch weer iets dat alleen Gerhard overkomt! Geweldig! Wij willen ook een keer met jou op vakantie! Dan maak je tenminste wat mee!

• 13 Oktober 2004 - 20:27

Pris:

Jammer dat ik jullie maar zo kort heb gesproken op msn, maar het is erg leuk om hier al jullie belevenissen te lezen. prachtige foto's trouwens!
    Groetjes

• 13 Oktober 2004 - 20:57

Sonja:

gaaaaf!
    dat ziet er allemaal erg kinky uit, goed zeg! Dat kabelbaatje, iek!
    Genietse en al bijna naar Hil! die foto's, poeh, echt mooi.

• 14 Oktober 2004 - 06:47

Jannie:

zo bofkonten e

• 14 Oktober 2004 - 07:05

Jannie:

Zo bofkonten weer lux gevlogen he.
    Zo wil ik ook wel met vakantie.
    Pappa kijkt elke keer of je al gemailt hebt.
    Dan roep ik" ik kom kjken"
    Maar leuk dat we jullie zo kunnen volgen.
    Groetjes en een dikke kus.

• 14 Oktober 2004 - 08:24

Bert:

Prachtig wat een mooie reis. Alleen straks mag ik je schoenen niet meer poetsen.

• 14 Oktober 2004 - 11:38

Ed En Lin:

Ja hoor!!! Het dak begaf het... Hoe kan het ook anders? Daar moet je Gerhard voor heten!
    Veel plezier nog, en de groeten van Ed en Linda.
    Pootje van Sam trouwens!!

• 14 Oktober 2004 - 17:56

Vader En Moeder In Steeds Kouder Wordend Alkmaar:

Als we de berichten zo lezen en horen, is dit helemaal de reis zoals jullie bedoeld hadden. Het klinkt allemaal wel erg spannend. Natascha, wil je er een beetje op letten, dat onze zoon bij het kano-varen zijn handen binnenboord houdt. Anders hangt er binnen de kortste keren een alligator of een bosje piranha's aan zijn vingers. Dat zou zonde zijn voor die vingers, want wij genieten van de verhalen, die daarmee worden opgetypt.
    Wij zijn heel erg benieuwd naar jullie ervaringen in Amazon-village. Probeer, als het kan, wat foto's op de site te zetten of door te mailen. Met Hilda gaat het volgens haar berichten ook uitstekend, maar dat zullen jullie zaterdag zelf wel zien. We hopen dat voor Natascha een hangmat klaar hangt, dat jullie geen slangen of insecten hoeven te eten en dat jullie het niet te koud zullen hebben bij en op de Amazone (geintje!).
    Als jullie nog eens een internetcafe kunnen vinden met een webcam, kunnen wij jullie gebruinde aangezichten bewonderen.
    Nu, Tarzan en Jane (maken jullie ook van die vreemde geluiden net als de echte T.en J.?), wij kijken uit naar nieuwe verslagen van jullie kant. Bij ons in Alkmaar is alles hetzelfde, maar jullie beleven van alles!
    Veel plezier,

Vader en Moeder in steeds kouder wordend Alkmaar.

• 15 Oktober 2004 - 09:42

Janneke:

blij dat je bed nog droog was haha. en het er wel ff van genomen in de busness classs?? nou zo to horn genoeg leuke ervaringen.......

• 15 Oktober 2004 - 16:36

Hillie:

hai lieverds, jullie komen morgen deze kat op naar het goede leven in fortaleza!!
    Mijn vraag hoe laat komen jullie aan???
    EN welk horel zitten julliemijn mobiel nummer is:
    96077872
    kusjes hilda

• 16 Oktober 2004 - 11:05

Je Broer En Schoonzus:

Hoi, natascha en gerhard natuurlijk. Gefeliciteerd met je verjaardag daar in het warme brazilie je heb je kaartje toch wel vandaag pas geopend he!! veel plezier nog en geniet er nog effies van groetjes van ons.

• 16 Oktober 2004 - 12:32

Jan En Paula:

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Natas. Is een keer voldoende of moet het twee keer? Ik constateer dat goed voorbeeld (je verjaardag in een ver land vieren) doet volgen.

Hartstikke leuk dat jullie je vakantie ervaring op het web kunnen plaatsen. Met belangstelling zitten we jullie verrichtingen te volgen. En zo te zien en te lezen lukt het jullie aardig om bij iedereen en ook bij ons, de ogen uit te steken. Spannend hoor, zo'n reis!! Je weet dat Zuid-Amerika ons nooit zo trok, maar het begint interessant te worden. Probeer nog wat foto's te plaatsen om ons nog jaloerzer te maken.

Ik weet dat zo'n reis lekker vermoeiend is, maar gelukkig hebben jullie nog een aantal stranddagen.

Geniet ervan en neem allebei een lekkere borrel op Natas der verjaardag.

• 16 Oktober 2004 - 12:56

Vader En Moeder Van Gerhard In Steeds Kouder Worde:

Natascha, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. Onze uitgebreide gelukwensen zitten sinds vanmorgen in jullie e-mail box. Als je het bericht opent, vergeet dan niet het geluid ook aan te zetten. Nog een fijne dag met Gerhard en Hilda, tot volgende week in Noord-Holland!!!!

• 16 Oktober 2004 - 14:02

Fam. Zutt.:

We kregen jullie dagboekadres van Frank. Wat een belevenis hebben jullie daar.Lazen ook meteen dat er een jarige wass dus bij deze,Natassja van Harte gefeliciteerd, geniet er lekker van met zijn tweeën in dat verre Brazilië. Groetjes aan Hilda. Leuke foto's trouwens.Fijne tijd nog daar.