De watervallen - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu De watervallen - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

De watervallen

Door: Natascha & Gerhard

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

12 Oktober 2004 | Brazilië, Rio de Janeiro

...................zo hier weer even een kort berichtje van ons. We zitten ondertussen in Foz de Iguazu op de grens van Brazilië, Paragua en Argentinië en zijn hier gisteren aangekomen na een oncomfortabele vlucht vanaf Rio de Janeiro. Een klein en vooral krap toestel met veel teveel irritante Amerikanen.

Aangekomen in Foz de Iguazu werden we opgewacht door onze gids die ons per direct heeft meegenomen naar de watervallen aan de Braziliaanse kant. Wat een bijzondere ervaring......net of de wereld op houdt en dat er alleen maar water afvalt...in een woord ongelooflijk. We zijn direct in een rubberbootje de kolkende rivier afgegaan tot aan de watervallen. Er werd gewaarschuwd dat je een beetje nat kon worden maar het is alsof je wordt ondergedompeld in de rivier. Niet maar dan ook niet blijft droog. Maar zo ongelooflijk indrukwekend.
Gisteravond zijn wij uitgenodigd door onze gids om een happie te gaan eten bij een typisch Braziliaans restaurant waar verschillende dansen van de drie aangrenzende landen werden opgevoerd. Dit was ook zeer indrukwekend, vooral de dames met veel te kleine kleding maten.

Vandaag zijn we over de grens naar Argentinië geweest. Waar we de watervallen na een lange wandeling door de mooie natuur van nog dichterbij hebben kunnen zien.

Nou morgenochtend vroeg vertrekken wij naar de Amazone (Manaus). We gaan zo ons eerste malariapilletje eten.

Nou Tudo Beim!

Ciao,

Gerhard en Natascha

• 13 Oktober 2004 - 06:20

Jannie:

Fantastisch dat jullie het zo naar zin hebben.Nou Tudo Beim

• 13 Oktober 2004 - 08:28

Ed En Lin:

jongens wat heerlijk joh! Ben gewoon alweer jaloers. doe nog effe wat foto's binnenkort. Veel plezier, liefs Ed en linda

• 13 Oktober 2004 - 09:03

Stephanie:

Sodemieters, dat klinkt allemaal geweldig (op het malariapilletje na dan). Heel veel plezier nog en tot snel! x steph

• 13 Oktober 2004 - 15:45

Frank:

Ola gerbenos,

Tudo Beim? Wat maken jullie een leuke dingen mee!!!!

• 13 Oktober 2004 - 16:06

Auke:

Leuk om te lezen dat alles goed gaat en dat jullie je goed vermaken.
    Groeten

• 13 Oktober 2004 - 17:22

Remko:

hey............nemen jullie wat van die vrouwen mee naar nederland? Klinkt allemaal erg leuk. groet remko

• 13 Oktober 2004 - 18:39

Robert:

Ik begin steeds groener te zien van Jaloezie. Klinkt erg leuk allemaal.

Hopelijk heb je de goede pillen meegenomen Ger en heb je de blauwe pillen thuis laten liggen :)

Veel plezier!

• 14 Oktober 2004 - 20:15

Han:

mama is vandaag bij jullie thuis geweest,Roy heeft de auto nagekeken en weer terug gebracht,er zat een spijker in een band hij heeft er een plug in gedaan.Groeten van Joke.Ga morgen naar Stevan.