Foto's - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Natascha & Gerhard

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

09 Oktober 2004 | Brazilië, Rio de Janeiro

Zoals jullie zien is het gelukt om een aantal foto's te plaatsen. Het is geen gemakkelijke opgave hier in Rio. Computers komen uit het jaartje kruid en de snelheid is gelijk aan het tempo van een gemiddelde Carioca (inwoner van Rio de Janeiro).

Vandaag zijn we aan het wandelen geweest langs de verschillende stranden van Rio de Janeiro. Op zondag worden 4 van de achtbaans wegen afgesloten zodat de Carioca's kunnen sporten; wandelen, hardlopen, fietsen etc.
Dus wij hebben het er ook maar even van genomen. Het is ondertussen rond de 35 graden en de zon staat nu op het hoogste punt het is rond 12.45 uur in de middag. Duizenden mensen gaan nu richting strand. Heel erg opvallend is dat bijna geen mensen (uitgezonderd surfers) het water in gaan. Onze gids vertelde al dat dit ook zeer onverstandig is omdat het een open riool is van de stad Rio de Janeiro.

Morgenochtend heel erg vroeg vertrekken wij per vliegtuig naar de binnenlanden van Brazilië tegen Argentinië aan. Naar de grote watervallen in Foz de Iguassu.

Tot zo ver even!!........tot Later

• 10 Oktober 2004 - 10:07

Mama En Papa:

Foto.s zijn prachtig
    nog een fijne vakantie.

• 10 Oktober 2004 - 13:12

Ed En Lin:

Leuke foto's hoor!!! Meer, meer, meer!

Liefs Ed en Linda

• 10 Oktober 2004 - 18:22

Frank:

Gaaf joh,

Leuke fotos, leuke website zo. Hou ons op de hoogte.

• 11 Oktober 2004 - 15:17

Hilda:

Dag mede reisgenoten,

Nou echt leuk zeg deze site! Leuk om te zien dat jullie het naar jullie zin hebben en toffe foto´s!
    Vinden jullie dit land ook zo mooi en de mensen zijn aardig he!
    Ik heb je het reuze naar mijn zin en ik ga morgen beginnen met werken in sloppenwijken! Ik wens jullie heel veel plezier en geniet ervan!

Nou goed ik zie jullie volgende week.

xxx hil

• 12 Oktober 2004 - 11:56

Slippie En Tb:

Om jaloers op te zijn. En wij maar INAKEN. Bij jullie zwoel warm bij ons ijzig koud (echt waar, vorst aan de grond).
    Geniet ze

• 12 Oktober 2004 - 17:48

Jannie En Han:

We kijken iedere dag of er
    bericht is.
    Het gaat erg goed met E Mailen .
    Ik Mail nu ook met Beaphar.
    Nog een fijne vakantie