Today flying to Sao Paulo --> Rio de Janeiro - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu Today flying to Sao Paulo --> Rio de Janeiro - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Today flying to Sao Paulo --> Rio de Janeiro

Door: Gerhard

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

07 Oktober 2004 | Nederland, Schiphol

Beste mensen,

Over een paar uurtjes zullen wij het vliegtuig pakken vanaf Schiphol richting Sao Paulo, vanwaar wij door zullen vliegen naar Rio de Janeiro. We hebben de koffers gepakt! Nou ja koffers.....,dit was nog een behoorlijk euvel wat neem je mee en wat neem je niet mee. Vanwege de vele vluchten hebben we er uiteindelijk voor gekozen om alleen handbagage mee te nemen. We hebben twee handtroleys gekocht en daar passen gelukkig alle spullen in die wij mee willen nemen op onze reis door Brazilië.

We houden jullie op de hoogte!

Adios en tot vanuit Zuid-Amerika

Groetjes,

Gerhard en Natascha

• 07 Oktober 2004 - 15:24

Frank:

Hoi Gerhard en Natascha,

De site heeft een mooi kleurtje gekregen. Plattegrondje is nog van Nl zie ik.

Andere lezers:

Op Hildaz.waarbenjij.nu kun je het verblijf van Hilda in Fortaleza volgen.

• 09 Oktober 2004 - 07:58

Ed En Lin:

Slim plan, alleen die handtrolly's! Hoop dat jullie goed zijn aangekomen, en wachten op jullie verhalen.

Groetjes Ed en Linda

• 09 Oktober 2004 - 13:05

Remko En Janneke:

Ik hoop dat jullie een goede vlucht gehad hebben met een ruimere plek in het vliegtuig dan wij vorige week. We wachten op de eerste spannende verhalen. groetjes remko en janneke