Helden!! - Reisverslag uit Porlamar, Venezuela van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu Helden!! - Reisverslag uit Porlamar, Venezuela van Gerhard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Helden!!

Door: Gerhard

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

28 Maart 2005 | Venezuela, Porlamar

Ja wij zijn eruit. We hebben we weten wie wij als helden mogen bestempelen op dit mooie en zonovergoten Caribische eiland. Ja.........de taxichauffeurs. Iedere dag zitten wij met gekromde tenen achterin een afgedankte chevrolet waarin wij onder onze voeten de strepen op de weg kunnen tellen. En waar wij af en toe in inhaalmanouvres terecht komen waar je u tegen zegt. Iedere keer weten de taxichauffeurs maar net weer op tijd in te voegen en kijken Natas en ik elkaar weer bedenkelijk en heeeeeeeeeeeel erg opgelucht aan dat wij het weer overleefd hebben.

Gisteren hebben wij een eiland tour gemaakt (Jeep Safari). Neeeeeeeeee natuurlijk geen normale Jeep Safari, want als wij wat boeken tegenwoordig dan gebeuren er natuurlijk weer allemaal bijzondere dingen. Wij boeken een tocht met nog een Nederlands stel en dan krijg je het nationale Venezolaanse televisie fotomodel en televisiepresentator op sleeptouw mee. Onze chauffeur was heel erg gecharmeerd van dit modelletje en dat heeft ons uitgerekend over de gehele dag ongeveer 5 uur oponthoud gekost. Het wijffie deed ons Hollanders spreekwoordelijk gezegd "de broek niet bollen". Maar bij alle Venezoluanen wel, wat een trip zeg bij ieder strandje een fotoshoot en filmopnames, hordes mensen die met haar op de foto wilden en handtekeningen wilde. Duizend maal is ons verteld hoe geweldig ze wel niet was en of wij dat ook vonden. Wij Hollanders zijn hier veel te nuchter voor. Maar al met al was de tour erg geslaagd, want wij zijn ondertussen ook beroemd op de nationale televisie van Venuzuela want wij zijn als WestEuropese fotomodellen natuurlijk prominent in beeld geweest de gehele dag. Zo zijn wij natuurlijk ook wel weer............!! Jullie zullen de foto's ongetwijfeld te zien krijgen.

Vanochtend heeft een van onze helden ons gelukkig zonder kleerscheuren afgeleverd bij de Mercado (markt) in Porlamar (een grote stad hier op het eiland). Hier hebben we heerlijk geshopt en hebben we een trofee gekregen voor het "aangekeken worden". Tevens zijn we opgelicht voor omgerekend 2 Euro. Een schande!!! Hoe kunnen ze dat doen koop je een cd'tje is het een kopietje! De ratjes. Hun blij wij een cd met hopelijk enigzins dansbare muziek daarop. We shall see!!

Maar goed wij gaan weer even kijken of 1 van onze helden onze weer even kan afleveren bij ons hotel. Waar wij even een cocktailtje pakken uit een plastic bekertje en een verfrissende duik nemen in ons subtropisch prive zwembadje (wat we moeten delen met nog 100 andere gasten).

Nou Adios Amigos!!!,

groetjes van ons uit het warme en zonovergoten Isla Margarita.

• 28 Maart 2005 - 17:29

Mam:

Ik houd mijn hart vast bij die dodenritten in die taxi's Doodeng. Jullie zijn toch ook filmsterren? Vind ik wel! Geniet nog maar even van het vakantieparadijs!!!!! Wij gaan morgen gewoon weer aan het werk......Denk aan ons.!!!![Ineens was je van de chat,Ger ik was maar aan het typen,typen en dat ging tegen niemand, je was weg.Stroomstoring??????]Nu mensen tot horens en tot snel!!!!!!!

• 29 Maart 2005 - 06:24

Steph En Robert:

He vakantiegangers!

Blij om te zien dat jullie lekker aan het genieten zijn! Wij zijn ook net weer terug van een lekker weekje Spanje. Het was er warm, maar helaas niet zo tropisch als bij jullie!

Doe maar voorzichtig met al die maffe chauffeurs en tot snel!

Groetjes

• 29 Maart 2005 - 18:43

Han Brugman:

We hebben alles gelezen jullie maken wel ongelooflijk veel mee,dat kunnen ze nooit meer van jullie afpakken.
    Geniet nog maar,'t is zo weer donderdag.Groeten uit Krommenie.

• 31 Maart 2005 - 11:49

Je Vader:

Weer veilig op Schiphol gearriveerd. Ik vond het wel aardig weer hier. Jullie vonden het koud en waren het beter gewend! Het is ongelijk verdeeld in de wereld, wat het weer betreft!!!

• 16 Februari 2006 - 20:49

Mario:

Hey ger wanneer word ie weer es geupdate!! kijk er naar uit
    groetjes
    Je broer